مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-06سياسي

کمک مؤمنانه| مقابله با کرونا با همگرایی تشکل های جوان و جهادی در فومن


شیوع کرونا در فومن موجب شده تا بین تشکل های جوان فومنی پیوند عمیقی در برابر مشکلات شکل بگیرد و با همگرایی و نیت خیرخواهانه در رفع آن ها بکوشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از فومن، شیوع کرونا ویروس در کشور علیرغم سایر کشورهای جهان که تنها جان گرفت، در ایران اسلامی مرزهای خدمت را برداشت و موجب شد آحاد جامعه در مقابله با آن بسیج شوند و در مهار نسبی آن نقش مستقیم و اثرگذار داشته باشند.

شیوع کرونا ویروس، این جنگ احتمالی بیولوژیک ظرفیت های بی نظیر و بالقوه گروه های جهادی را فعال کرد و موجب شد تا هرکه هرچه دارد از استعداد و امکانات و توانمندی، در پشت خاک ریز مقابله با کرونا ویروس بریزد و بر مهار آن نقش آفرین باشد.

در طول بحران کرونا گروه های جهادی و مردمی بسیاری در کشور به مبارزه با بیماری کووید 19 در مراکز بیمارستانی و درگیر کرونا ویروس پرداختند و از طرفی در امر ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان و کمک به محرومین فعالیت کردند که تعدادشان کم نیست.

مجمع جهادی جهادگران جوان شهرستان فومن، یکی از هزاران گروه های جهادی در کشور بود که در ایام اوج کرونا به یاری مردم در کنار کادر سلامت شتافت.

  این مجمع در روزهای نخست با حضور جوانان بسیجی و انقلابی هیئت انصارالحسین علیه السلام فومن و پایگاه بسیج آیت الله اریب فومنی (ره) اعلام موجودیت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| مقابله با کرونا با همگرایی تشکل های جوان و جهادی در فومن

کمک مؤمنانه| مقابله با کرونا با همگرایی تشکل های جوان و جهادی در فومن